、ャ、、ミ、熙゙、キ、遉ヲ

チェックの結果は以下のとおりです。

http://gprsone.gq を HTML4.01 Transitional としてチェックしました。
34個のエラーがありました。このHTMLは 16点です。タグが 12種類 105組使われています。文字コードは Shift JIS のようです。

先頭の数字はエラーのおおまかな重要度を 0〜9 で示しています(減点数ではありません)。少ない数字は軽く、9 になるほど致命的です。0 は減点対象外のごく軽度のエラーで (グレイのかっこつき) でメッセージされています。

6: line 1: 不明な DOCTYPE宣言です。 → 解説 4
5: line 5: <META> に他のHTML用の属性 `CHARSET` が指定されています。 → 解説 80
6: line 5: <META> には CONTENT 属性が必要です。 → 解説 86
6: line 7: <STYLE> には TYPE 属性が必要です。 → 解説 86
1: line 7: <STYLE> を使うときは <HEAD>〜</HEAD> 内に <META HTTP-EQUIV="CONTENT-STYLE-TYPE" CONTENT="〜"> を指定するようにしましょう。 → 解説 146
3: line 111: <STYLE>〜</STYLE> 内の要素はすべてコメントで囲んだ方が安全です。 → 解説 153
0: line 112: (<HEAD>〜</HEAD> 内に <LINK REV="MADE" HREF="mailto:〜"> が含まれていません。)解説 124
0: line 112: (<HEAD>〜</HEAD> 内に <LINK REL="NEXT" HREF="〜"> などのナヴィゲーション用のリンクが含まれていません。)解説 125
4: line 112: <HEAD>〜</HEAD> 内に <META HTTP-EQUIV="CONTENT-TYPE" CONTENT="〜"> が含まれていません。 → 解説 128
5: line 120: <A> のアンカー名が空です。 → 解説 216
0: line 130: (2行目で指定されている LANG 属性は `en` ですが、テキストに日本語のような文字が含まれています。)解説 123
1: line 139: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
1: line 146: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
1: line 150: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
1: line 152: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
1: line 153: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
1: line 153: <A> のアンカー `revテェtement extテゥrieur` は 150行目で異なるリンク先を指しています。 → 解説 211
1: line 154: <A> のアンカー `toiture` は 151行目で異なるリンク先を指しています。 → 解説 211
1: line 155: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
1: line 155: <A> のアンカー `rテゥnovation commerciale` は 152行目で異なるリンク先を指しています。 → 解説 211
1: line 156: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
1: line 158: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
1: line 159: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
1: line 160: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
1: line 163: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
1: line 167: <A> のアンカー `toiture` は 154行目で異なるリンク先を指しています。 → 解説 211
1: line 169: 半角カタカナが含まれています。 → 解説 134
0: line 180: (2行目で指定されている LANG 属性は `en` ですが、テキストに日本語のような文字が含まれています。)解説 123
0: line 184: (2行目で指定されている LANG 属性は `en` ですが、テキストに日本語のような文字が含まれています。)解説 123
0: line 189: (2行目で指定されている LANG 属性は `en` ですが、テキストに日本語のような文字が含まれています。)解説 123
0: line 191: (2行目で指定されている LANG 属性は `en` ですが、テキストに日本語のような文字が含まれています。)解説 123
2: line 193: </DIV> の前に </P> が省略されているとみなします。 → 解説 64
1: line 193: <P> と </P> の間が空です。 → 解説 51
9: line 194: </DIV> に対応する開始タグ <DIV> が見つかりません。 → 解説 69


チェックしたHTMLは以下のとおりです。

http://gprsone.gq

  1. <!DOCTYPE html>
  2. <html lang="en">
  3. <head>
  4. <title>10 Tips for a Successful Entrepreneurial Pitch</title>
  5. <meta charset="UTF-8">
  6. <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">
  7. <style>
  8. * {
  9.   box-sizing: border-box;
  10. }
  11. /* Style the body */
  12. body {
  13.   font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
  14.   margin: 0;
  15. }
  16. /* Header/logo Title */
  17. .header {
  18.   padding: 80px;
  19.   text-align: center;
  20.   background: #1abc9c;
  21.   color: white;
  22. }
  23. /* Increase the font size of the heading */
  24. .header h1 {
  25.   font-size: 40px;
  26. }
  27. /* Style the top navigation bar */
  28. .navbar {
  29.   overflow: hidden;
  30.   background-color: #333;
  31. }
  32. /* Style the navigation bar links */
  33. .navbar a {
  34.   float: left;
  35.   display: block;
  36.   color: white;
  37.   text-align: center;
  38.   padding: 14px 20px;
  39.   text-decoration: none;
  40. }
  41. /* Right-aligned link */
  42. .navbar a.right {
  43.   float: right;
  44. }
  45. /* Change color on hover */
  46. .navbar a:hover {
  47.   background-color: #ddd;
  48.   color: black;
  49. }
  50. /* Column container */
  51. .row {
  52.   display: -ms-flexbox; /* IE10 */
  53.   display: flex;
  54.   -ms-flex-wrap: wrap; /* IE10 */
  55.   flex-wrap: wrap;
  56. }
  57. /* Create two unequal columns that sits next to each other */
  58. /* Sidebar/left column */
  59. .side {
  60.   -ms-flex: 30%; /* IE10 */
  61.   flex: 30%;
  62.   background-color: #f1f1f1;
  63.   padding: 20px;
  64. }
  65. /* Main column */
  66. .main {
  67.   -ms-flex: 70%; /* IE10 */
  68.   flex: 70%;
  69.   background-color: white;
  70.   padding: 20px;
  71. }
  72. /* Fake image, just for this example */
  73. .fakeimg {
  74.   background-color: #aaa;
  75.   width: 100%;
  76.   padding: 20px;
  77. }
  78. /* Footer */
  79. .footer {
  80.   padding: 20px;
  81.   text-align: center;
  82.   background: #ddd;
  83. }
  84. /* Responsive layout - when the screen is less than 700px wide, make the two columns stack on top of each other instead of next to each other */
  85. @media screen and (max-width: 700px) {
  86.   .row {
  87.     flex-direction: column;
  88.   }
  89. }
  90. /* Responsive layout - when the screen is less than 400px wide, make the navigation links stack on top of each other instead of next to each other */
  91. @media screen and (max-width: 400px) {
  92.   .navbar a {
  93.     float: none;
  94.     width: 100%;
  95.   }
  96. }
  97. </style>
  98. </head>
  99. <body>
  100. <div class="header">
  101.   <h1>Successful Entrepreneurial Pitch</h1>
  102. </div>
  103. <div class="navbar">
  104.   <a href="#">Home</a>
  105. </div>
  106.   <div class="main">
  107.     <h2>10 Tips for a Successful Entrepreneurial Pitch</h2>
  108.     <p>One of the hardest presentations to make is the entrepreneurial pitch. You have a great idea for a business and you want someone to give you money to make it happen. The problem is that venture capitalists, angel investors, and even rich uncles are heavily predisposed against you. Why? Because 99% of the pitches they hear sound like sure-fire prescriptions to lose money!
  109. <p>If you are pitching investors to give you money for a new venture, you should subscribe to the following rules:
  110. <p>1. Explain exactly what your business is within the first thirty seconds. Many entrepreneurs waste valuable time giving loads of data, background and other info窶蚤ll the while investors are left scratching their heads thinking 窶弩hat does this business actually DO?窶
  111. <p>
  112. 2. Tell your audience who your customers will be. Paint a vivid, specific picture of these people.
  113. <p>
  114. 3.  Explain why your customers going to give you there hard-earned money.
  115. <p>
  116. 4. Explain who your competitors are. (And if you say you have no competitors, that is a certain sign you are unsophisticated and deserve no investment money!)
  117. <p>
  118. 5. Explain why you are the ONE to make this happen.
  119. <p> <a href="http://www.dianorgues.com/">テゥcole de musique</a>
  120. <p> <a href="http://www.dianorgues.com/">cours de musique</a>
  121. <p> <a href="http://www.dianorgues.com/">magasin de musique</a>
  122. <p> <a href="https://www.nathaliedagenaisnotaire.ca/">notaire</a>
  123. <p> <a href="https://www.nathaliedagenaisnotaire.ca/">services juridiques</a>
  124. <p> <a href="https://www.nathaliedagenaisnotaire.ca/">conseils juridiques</a>
  125. <p> <a href="http://www.garagerecommande.ca/">garage</a>
  126. <p> <a href="http://www.garagerecommande.ca/">mテゥcanique automobile</a>
  127. <p> <a href="https://www.mphavocats.com/">avocats</a>
  128. <p> <a href="https://www.mphavocats.com/">droit civil</a>
  129. <p> <a href="https://www.mphavocats.com/">droit familial</a>
  130. <p> <a href="http://www.constructioncbrodeur.com/">revテェtement extテゥrieur</a>
  131. <p> <a href="http://www.constructioncbrodeur.com/">toiture</a>
  132. <p> <a href="http://www.constructioncbrodeur.com/">rテゥnovation commerciale</a>
  133. <p> <a href="https://toituresmab.com/">revテェtement extテゥrieur</a>
  134. <p> <a href="https://toituresmab.com/">toiture</a>
  135. <p> <a href="https://toituresmab.com/">rテゥnovation commerciale</a>
  136. <p> <a href="http://sonicautoecole.ca/">テゥcole de conduite</a>
  137. <p> <a href="http://sonicautoecole.ca/">cours de conduite</a>
  138. <p> <a href="https://www.signetsfuneraires.com/">signets funテゥraires</a>
  139. <p> <a href="https://www.signetsfuneraires.com/">signets funテゥraires personnalisテゥs</a>
  140. <p> <a href="https://www.signetsfuneraires.com/">signet funテゥraire</a>
  141. <p> <a href="https://www.groupeprorenove.ca/">entrepreneur en construction</a>
  142. <p> <a href="https://www.groupeprorenove.ca/">construction</a>
  143. <p> <a href="https://www.groupeprorenove.ca/">rテゥnovation</a>
  144. <p> <a href="https://www.assurexpertslatour.ca/">assurances</a>
  145. <p> <a href="https://www.assurexpertslatour.ca/">assurance automobile</a>
  146. <p> <a href="https://www.assurexpertslatour.ca/">assurance habitation</a>
  147. <p> <a href="https://bb-8toitures.com/">toiture</a>
  148. <p> <a href="https://bb-8toitures.com/">couvreur</a>
  149. <p> <a href="https://bb-8toitures.com/">rテゥparation toiture</a>
  150. <p> <a href="https://bb-8toitures.com/">toit plat</a>
  151. <p> <a href="https://drainsa9.com/">excavation</a>
  152. <p> <a href="https://drainsa9.com/">fissures</a>
  153. <p> <a href="https://drainsa9.com/">drains</a>
  154. <p> <a href="https://www.browsbysimona.com/">https://www.browsbysimona.com/</a>
  155. <p> <a href="https://schluesseldienst24stuttgart.de/">https://schluesseldienst24stuttgart.de/</a>
  156. <p> <a href="https://neondirect.co/">Neon Direct</a>
  157. <p> <a href="https://epidamntea.com/">epidamn</a>
  158. <p>
  159. 6. Give your presentation with confidence and enthusiasm. Investors want a founder/CEO to be a chief salesperson; they want to see that you can convince the world of your dream窶馬ot just them.
  160. <p>
  161. 7. Explain what star you can hitch a ride to. Has Best Buy or Radio Shack agreed to distribute your new product? Investors feel much more comfortable knowing you have an established player willing to distribute your wares.
  162. <p>
  163. 8. Ask for a specific amount of money. If all you do is ask for money, then you can窶冲 complain if an investor gives you $3.25 for a cup of Starbucks coffee.
  164. <p>
  165. 9. Tell prospects exactly what you are going to spend the money on (hint:a trip to Maui for you and your friends will not impress)
  166. <p>
  167. 10. Dress well, act confident, and put on the air that you don窶冲 really need their money, but would be willing to accept it if they bring enough to the table to be a strategic partner for you. Sad but true regarding human nature, but people are much more likely to give you money if they feel you don窶冲 really need it.
  168. <p>
  169. Finally, make each pitch presentation serve as a focus group for your next presentation. When one group of investors asks you a series of questions after you pitch, write down all of those questions and make sure most of them are answered in your next pitch so that the next group doesn窶冲 have to ask them. Keep pitching and keep improving your pitch and eventually you may get funded.
  170. <p>
  171. </div>
  172. </div>
  173. </body>
  174. </html>

-- cost 1 sec --
This page was generated by htmllint.cgi 1.28 / htmllint.pm 3.58
LWP 5.805 / CGI 3.15 / Jcode 2.07
1997-2009 © by k16@chiba.email.ne.jp